Czy konieczne jest posiadanie konta klienta, by dokonać zakupów?

Tak, ponieważ nie ma możliwości dokonania zakupów bez rejestracji (jako gość).

Na czym polega rejestracja?

Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza zawierającego podstawowe dane osobowe, niezbędne do realizacji zamówienia.

Czy konto zarejestrowane na stronie CYBID można usunąć?

Tak, w każdej chwili można zrezygnować ze swojego konta przez wydanie takiej dyspozycji w: Zakładka Moje Konto -> Usuń konto.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest po zalogowaniu, w zakładce Moje Konto -> Zamówienia lub podczas rozmowy telefonicznej (nr tel.: 12 665 40 10). Wymagane podanie numeru Zamówienia.

W jakich godzinach można kontaktować się z firmą?

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00:

  • nr tel.: 12 665 40 10,
  • mail: biuro@cybid.com.pl.

W jaki sposób anulować/edytować zamówienie?

Klient może anulować lub dokonać zmian Zamówienia, nie później niż do momentu przesłania przez Sprzedawcę wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, kontaktując się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną (nr tel.: 12 665 40 10 lub biuro@cybid.com.pl ). Anulowanie lub zmiana terminu jest możliwa po uzgodnieniu ze Sprzedawcą w sytuacji, gdy Towar nie został jeszcze wysłany.

Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?

Zamówienia można dokonać w następujący sposób:

  1. na stronie internetowej www.cybid.com.pl wypełniając formularz Zamówienia,
  2. pocztą elektroniczną: wysyłając na adres biuro@cybid.com.pl Zamówienie, zawierające dane niezbędne do jego realizacji wymagane w formularzu zamówienia,
  3. telefonicznie: składając Zamówienie pod numerem 12 665 40 10.

Czy można ustalić z kurierem konkretną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie możemy określić dokładnych godzin doręczenia przesyłki. W razie kłopotów z doręczeniem przesyłki, kurierzy kontaktują się telefonicznie z adresatem.

Co stanie się z przesyłką jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z adresatem, by umówić się na doręczenie paczki w innym terminie lub miejscu.

Gdzie znajdę fakturę VAT?

Faktura Vat zostaje wysłana na wskazany w Zamówieniu adres mailowy oraz dołączona w tradycyjnej formie do przesyłki.

Na fakturze znalazł się błąd, w jaki sposób można to poprawić?

W zależności od rodzaju pomyłek, podatnicy mogą dokonywać poprawy błędów zawartych w fakturach w dwojaki sposób – za pomocą faktur oraz not korygujących.

Fakturę korygującą może wystawić tylko sprzedawca. Błędy zawarte w treści faktury VAT podatnik może poprawić za pomocą faktury korygującej, która pozwala na dokonanie poprawy wszystkich danych zawartych w fakturze, zarówno formalnych, takich jak błędy w nazwach oraz adresach, a także wartościach wyrażonych liczbowo. Notę korygującą wystawia nabywca. Przepisy podatkowe dla nabywcy towarów lub usług, który otrzymał fakturę zawierającą błędy, przewidują możliwość wystawienia noty korygującej. Dokument ten ma mniejsze właściwości korekcyjne w porównaniu do faktury korygującej, ponieważ nie pozwala na zmianę wartości liczbowych ujętych w błędnej fakturze (np. ceny towaru, stawki VAT, wartości sprzedaży). Jeżeli błąd dotyczy właśnie takich danych odbiorca powinien poinformować wystawcę faktury o takim błędzie i poprosić o wystawienie faktury korygującej.

Jakie dokumenty zostaną wysłane z zamówionym towarem?

Do każdego wysłanego towaru dołączona jest faktura VAT, która stanowi dowód zakupu. Oprócz tego, produkty które tego wymagają zawierają Instrukcję Obsługi, Umowę Licencyjną, Kartę Gwarancyjną.

Jak sprawdzić dostępność towaru?

Informacje o dostępności Produktu można uzyskać podczas rozmowy telefonicznej (nr tel.:12 665 40 10).

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Odbiór osobisty jest możliwy po otrzymaniu potwierdzenie realizacji Zamówienia. Przy odbiorze osobistym nie ma dodatkowych kosztów. W przypadku płatności przy odbiorze należy przygotować odliczoną kwotę, na miejscu przyjmujemy tylko gotówkę.

Chcę wysłać zapytanie dotyczące większej ilości produktów. Jak najwygodniej to zrobić?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy: biuro@cybid.com.pl. Szczegóły oferty zostaną ustalone indywidualnie.

W jaki sposób zgłosić chęć zwrotu towaru?

By dokonać zwrotu towaru prosimy należy uzupełnić Formularz dostępny w Zakładce:

Zwrot/Reklamacja

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu zakupionego Produktu na adres Sklepu (w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient przekazał informację o odstąpieniu od Umowy zgodnie z §7 pkt. 2). Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  2. Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (opakowania i odesłania) na adres CYBID ponosi Klient.

Szczegółowe informacje dotyczące Zwrotu dostępne w Regulaminie §7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Co jest niezbędne do reklamacji?

Dowód zakupu (Faktura VAT) jest niezbędny w przypadku reklamacji.

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

Informacje o statusie reklamacji można uzyskać podczas rozmowy telefonicznej (nr tel.:12 665 40 10).

Skąd pobrać wersję demonstracyjną programu?

Wersje demonstracyjne programów dostępne są dla zalogowanych użytkowników serwisu CYBID w zakładce: WSPARCIE -> Wersje demonstracyjne.

Jakie są ograniczenia wersji demonstracyjnej?

Wersja demonstracyjna programu działa bez ograniczeń czasowych. Ograniczeniem jest brak możliwości zapisu stworzonego projektu.

Czy na stronie udostępnione są Instrukcje Obsługi do programów CYBID?

Instrukcje Obsługi do programów CYBID są dostępne dla zalogowanych użytkowników serwisu CYBID w Zakładce: WSPARCIE -> Wersje Demonstracyjne.

Co w sytuacji, kiedy strona sklepu nie działa tak jak powinna?

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić prawidłowe działanie naszego sklepu internetowego. Na bieżąco usuwamy wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu serwisu. Jeśli jednak zdarzy się jakiś błąd, skontaktuj się z nami wysyłając informację na adres: biuro@cybid.com.pl.

Co to jest Numer ID i jak można go otrzymać??

Numer ID posiadają osoby, które zdecydowały się na zakup oprogramowania CYBID, zapewnia on zalogowanym użytkownikom serwisu CYBID pełny dostęp do funkcjonalności Forum. Nowi Klienci otrzymują indywidualny Numer ID w wiadomości mailowej potwierdzającej zakup oprogramowania CYBID. Dotychczasowi Klienci posiadający już Numer ID, po zalogowaniu mogą uzyskać dostęp do Forum. W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem mailowym: biuro@cybid.com.pl.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas